tirsdag 14. august 2012

Oppstart!

Jeg satte meg opp på jobb i dag, tidlig. Tenkte i og med at det er meldt såpass bra vær utover dagen, så vil jeg begynne tidlig, slik at jeg kan nyte solen når den kommer godt fram og vil varme litt (den er forsåvidt kommet allerede!). For en pangstart da! Sol og varmt de første dagene :) Skal absolutt ikke klage på det altså.

Det kommer dessverre ingen bilder denne gangen heller, for har ikke tatt noen bilder enda, men tro du meg, det kommer! :) I dag står det at jeg skal vaske gulv på kjøkken, trappen og gangen, og vaske klær til slutt. Så det er ikke mye som skal gjøres. Tror jeg skal vaske rom også i tillegg. I og med at det kommer folk som vil overnatte. Da er det greit med et ferdig vasket rom! Vi hadde ett ektepar som var her i natt, men de reiste før jeg sto opp.

Jeg skulle liksom legge meg tidlig i går kveld, men slik ble det ikke da. For jeg oppdaget et spill på jobbtelefon (både vi ettåringer og bestyrer må ha telefonen på oss, slik at vi alltid kan ta den om det ringer), og måtte spille litt på den, det er det populæret spillet, QuadraPop! Klarte ikke å legge det i fra meg tidlig nok i går kveld, haha.

Senere i kveld så skal vi få bli med på bibelgruppe. Det er en liten gruppe som samles og leser i Bibelen sammen. Veldig greit å få litt åndelig påfyll også midt i hverdagslivet! Når man ikke er så flink på å prioritere det selv, så hjelper det veldig på bibelgrupper! :)

Jeg vil veldig gjerne dele et ord i fra Bibelen til dere til slutt:
"Bevar ditt hjerte framfor alt du bevarer, for livet går ut i fra det". Orsp 4.23

Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)