tirsdag 22. januar 2013

Født med ski på beina!?!

Tanita kjøpte seg ski i fjor på denne tiden av året, først nå ble de tatt i bruk for første gang, ehee. Det sier vel litt om motivasjonen for å gå på ski. Jeg angrer litt nå på at jeg ikke har brukt å gå mer på ski, for det var jo faktisk litt gøy da.. Det er mest gøy når jeg kan få lov til å gå i mitt eget tempo da såklart! Alltid når jeg har stått på ski, så har det vært sammen med folk som er myyyyye sprekere enn meg, og da er det ikke gøy å være den som sinker alle sammen.

Det skal ikke stå på viljen, kjempeklar for å komme meg ut på ski! Motivasjon på topp!


Heeelt alene i skiløypa, tenk å være så priviligert å kunne gå helt alene, ingen foran, ingen bak og ingen på siden. Digg! Stillhet, Gud, snø, ski, pågangsmot, godt humør, det er alt som skal til, for å få en fin liten tur.


Litt skurrete bilde, men la gå. Humøret på topp! Glede stor på denne jord :)


Rett og slett digg!

Dette skal skje flere ganger i vinter! Vi har jo så kort vei til lysløypa, at man skulle ha tatt i bruk den litt oftere. Den første gangen jeg var der, var i november, ehee.. Dørstokk-milen er litt lang i blant.
Haha, du skulle ha sett meg da jeg gikk oppover mot lysløypa. Bar skiene hele veien, for det går bare oppover, orket ikke å ta de på før jeg var godt plassert på en bakketopp i løypa. (da var det jo bare å renne nedover :)
Jeg tok ikke av skiene før jeg var tilbake på Soltun, så jeg gikk på ski hele veien ned, litt skummelt å gå over veien med skiene, men det gikk helt fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)