mandag 21. januar 2013

Motivasjonen er tilbake!

Det kjente jeg på da jeg vasket for litt siden i dag. Jeg hadde musikk i ørene og jobbet mer effektivt enn noen gang. Så nå skal det bli litt mer effekt i jobbingen min, for det har det ikke vært i det siste. Jeg har aldri hatt noe særlig til musikk på telefoner jeg har hatt, men nå så fikk jeg musikk av Gjertrud da jeg var på Val sist, herlig. Må kanskje bli litt mer "teknisk" av meg og skaffe meg spotify på mobilen, for da kan jeg høre på hva jeg vil. Det får bli med tider og stunder, hehe.

Nå kan jeg også kalle meg frisk! Det er herlig det! Så nå ser det ut til at det blir litt lysere tider framover. Apropo lysere tider, solen er snart tilbake! Den må bare komme seg over fjellene som den gjemmer seg bak. Det skal bli herlig! DU er heldig du som ser solen nesten hele tiden (når det er vær til det såklart), for det gjør vi ikke her i nord.


Slenger meg et bilde av kirken vår her på Setermoen :)
Det er ikke her det er Gudstjeneste denne gang, men den er så søt og liten.
Så måtte bare legge igjen et bilde av den :)

Nåå er det snart tid for Gudstjeneste i militærleiren. Else og Katrine skal til Bardufoss og være med på KRIK (kristen Idrettskontakt) og jeg skal til militærleiren her nede. Så jeg skal gå å hente Bibelen min og gjøre meg klar.

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)