torsdag 14. februar 2013

Flott fridag!

Dette har vært en finfin dag! Fridagen min har blitt brukt på en del strikking, tur med Shami (hunden), lesing i "Kjærlighetens 5 språk", besøk av Joakim. Ja, masse godt, som har gjort dagen kjempefin! Joakim kom opp hit i 4 tiden og spiste middag sammen med oss, det er faktisk den første gangen siden vi ble sammen, at han har spist middag hos oss (foruten helgene da).

Han holdt meg fast og kilte meg, kjempemorrosomt.. hehe
(Bildet er tatt fra en helg tidligere i år)

I helga blir det mye farting, og det starter allerede i morgen. Vi skal begynne å kjøre til Tromsø i morgen tidlig kl halv 6 (!!!) Det er tidlig det. Katrine skal til flyplassen og jeg og Else kjører videre til Tromsø etterpå. Vi skal på dagstur, for å være med på en kortkurs dag på Fjellheim. Planen min er å være igjen i Tromsø til fredag, to gode grunner til det. Jeg får med meg en dag ekstra på kortkurs, og ikke minst så slipper jeg å dra tilbake til Bardu (bilturen tar litt over 2 timer). For vi skal på hyttetur til helga og da kan jeg sitte på med de som reiser i fra Fjellheim. Håper bare det er plass til det :) Så skal jeg være igjen i Tromsø fra søndag til mandag, weei! :)


I morgen er det jo Valentinsdagen, men den har jeg og Joakim bestemt oss for at vi ikke skal feire, kan jo ikke det heller når jeg reiser bort, ehee. Vi har faktisk vært sammen i 3 måneder i morgen, helt utrolig som tiden flyr! Og mye mer skal det bli! :) Slenger med et bibelvers til dere:

Slutten på alle ting er nær. Vær derfor sindige og nøkterne, så dere kan be. Framfor alt skal dere elske hverandre inderlig, for kjærligheten dekker over en mengde synder. Vær gjestfrie mot hverandre uten å klage. Tjen hverandre, hver med den nådegave han har fått, som gode forvaltere over Guds mangfoldige nåde. Den som taler, skal se til at han taler som Guds ord. Og den som tjener, skal tjene med den styrke Gud gir. Slik skal Gud i ett og alt bli æret, ved Jesus Kristus. Ham tilhører herligheten og makten i all evighet! Amen.
1 pet. 4.7-11

Dere får kose dere med bibelverset, jeg må stupe i seng. Tross alt 5 timer til jeg skal opp igjen, huff..!
Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)