torsdag 3. oktober 2013

Mobilbilder, første natt i huset

Jeg ser det er mange som skriver på bloggen sin om at de beklager for at de bruker mobilbilder på bloggen sin, sorry for å skuffe dere, men jeg har ikke siste nytt av kamera. Jeg bruker det jeg har, er dessverre ikke 'rik' nok til å skaffe meg det heller. Men men. Så jeg bruker mobilen min til å ta bilder, synes det er godt nok jeg da. Jeg har forsåvidt ikke noe interiørblogg så på den måten så trenger jeg vel ikke det heller :) 


Jeg nyter litt musikk før jeg somler meg opp. Jeg burde vel stå opp for å studere, men når jeg tenker meg om, så har vi ingen plass i huset, der det går an å sette seg ved et høyt nok bord enda, men men.


Her har jeg ligget i natt, fantastisk med helt ny seng :) Å see på de flotte gardinene, grønne ♡

Nei, nå skal jeg få rumpa mi opp fra sengen og ta meg en dusj på det fantastiske store badet vårt, det er svæært, kan ta flere bilder nå som det er nesten helt ferdig. Mangler vaskemaskin enda.

Ha en finfin dag alle sammen ♡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)