onsdag 3. juli 2013

Syk, igjen!

Dett er tredje gangen bare på et halvt år at jeg er syk! Tror jeg har et veldig dårlig immunforsvar, aldri vært så mye syk før.. Det er så kjedelig! Jeg må bli flinkere til å komme meg ut, få frisk luft. Den siste måneden har jeg ranglet så og si hver dag, så det har blitt litt lite søvn også. på toppen av det hele, så er det to soldater som har vært syk nå, jeg tror kanskje det er de som har smittet meg. Får trøste meg med at jeg må sitte i ro, og da finnes det mange muligheter. Strikke, lese på en bok jeg har startet på, også kan jeg bruke litt tid med Bibelen. Jeg skal i alle fall sitte i ro kjenner jeg.


Her har jeg tatt med meg dynen min til stuen, varmt og godt å sitte under. Snytepapir er blitt min bestevenn igjen. Strikkingen skal jeg ta fatt på. Og når jeg ikke orker det noe mer, så har jeg en bok jeg kan lese i. 

På mandagen så bestemte vi oss for å feire den siste dagen vi hadde sammen, med film og godteri. Og flaks for meg, så ble det ikke spist opp. Når jeg tenker meg om, så har jeg cola stående i kjøleskapet, lykke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)